Kalender till advent

Nu har jag beställt lite pyssel från Panduro som jag ska lägga i små paket till tjejernas adventskalender =) Ska bli så kul att se deras miner varje morgon i 24 dagar och sen försöka förklara att nu får man inte paket varje morgon längre...kan nog bli lite knepigt tror jag! Men det är det värt =) Jag vill ha saker som dom kan göra något med, så det fick bli lite pärlor till halsband och armband, trollspön som dom kan måla själva mm.

Känns extra mysigt med jul nu när man har egna små gryn som ser på allt med stora ögon och är sååå förväntansfulla =)



Kommentarer
Postat av: Karin

Jag lovar att inte tjata efter jul om jag får klappar 24 dagar i rad!!! :D

2010-11-18 @ 18:10:19
URL: http://karinpaosater.blogg.se/
Postat av: Cilla

Haha, det förstår jag väl ;) Jag skulle inte heller gnälla då =)

2010-11-19 @ 10:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0