Snart är det första advent!

Så i veckan ska jag försöka hitta julkartongen. Sen (om förkylningen ger med sig lite) ska jag ta mig ut och samla på mig en hel hög med granris till mina kransar som jag ska hänga på ytterdörrarna. Det är väl dom man kan göra lite tidigare, men resten av pyntet får vänta till nästa helg. Så det blir helt rätt, med julmusik och doften av nejlikor =) Ja ja jag vet! Jag borde inte vara den som pratar om vad som är rätt och fel när det gäller att fira jul, eftersom jag gärna tar in julgranen 2 veckor innan julafton...men det är en sån härlig känsla att ha den stå där i all sin prakt =) Men om det är något jag håller på, så är det att adventsljusstakarna inte ska tändas före 1 advent! Det är det värsta jag vet när jag ser en adventsljusstake i ett fönster och det är i början av November....usch!

Trevligt julpysslande till er alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0